W ciągu ostatnich dwóch lat Emerson Network Power konsekwentnie inwestował w sektor chillerów. Firma nie tylko znacznie zintensyfikowała swoje działania sprzedażowe, ale również zaangażowanie w rozwój i poszukiwanie rozwiązań konsolidacyjnych pozwalających uzyskać wysoką wydajność przy zachowaniu niskich kosztów związanych ze zużyciem energii.

Jeszcze w zeszłym roku, w Piove di Sacco (Padova), 10 grudnia 2010, Emerson Network Power – spółka z grupy Emerson, dostarczającej rozwiązań w dziedzinie Business-Critical Continuity, przedstawiła wyniki osiągnięte w ciągu ostatnich dwóch lat w segmencie chillerów. Sprzedane w tym okresie chillery to… 1 milion kW mocy chłodniczej. Co więcej, 80 procent spośród nich wyposażono w tryb freecooling pozwalający znacznie obniżyć zużycie energii elektrycznej oraz emisję CO2 – w trakcie cyklu życia produktu emisja może zostać zredukowana nawet o kilka ton.

Emerson Network Power od wielu lat buduje swoją pozycję na rynku chillerów dla DATA CENTER. W 1970 roku jako pierwszy wyprodukował chillery działające w trybie freecooling, a w ciągu kolejnych lat angażował się w badania oraz rozwój jeszcze lepszych i bardziej niezawodnych rozwiązań z tej dziedziny. Obecnie urządzenia firmy łączą w sobie wysoką wydajność oraz energooszczędność.

W tym roku Emerson Network Power zainwestował ponad 5 milionów Euro w Witness Test Cabin – laboratorium umożliwiające monitoring wszystkich elementów składowych urządzeń chłodzących opuszczających linię produkcyjną. Dzięki Witness Test każdy klient może wziąć udział w testach chillera przed dokonaniem decyzji o zakupie sprzętu lub uczestniczyć w testach urządzenia zamówionego.

Analiza rzeczywistych możliwości chłodniczych, certyfikaty dla poszczególnych komponentów, parametry głośności, to tylko niektóre z elementów gwarancji oferowanych przez Emerson Network Power zgodnie ze standardami i wytycznymi EN 14511.

Wyniki, które udało się nam osiągnąć w ostatnich latach dopingują nas do tego by nadal podnosić poprzeczkę. Dążymy do tego, by w ręce naszych Klientów trafiały rozwiązania o najwyższej klasie jakości oraz energooszczędności. Witness Test doskonale obrazuje nasze podejście do potrzeb Klientów oraz jakość naszych usług –

powiedział Stefano Mozzato, marketing director Liebert Business Europe Middle East and Africa, Emerson Network Power.

Więcej informacji:
http://www.liebert.com
http://www.emersonnetworkpower.com
http://www.eu.emersonnetworkpower.com
http://www.emerson.com